Evropski projekti
RC4VETS
Resni izzivi za študente poklicnega izobraževanja in usposabljanja
Erasmus+
RC4VETS
Resni izzivi za študente poklicnega izobraževanja in usposabljanja
Erasmus+
Vsak partner najde lokalno podjetje, ki bo znalo oblikovati izziv in ga mentorirati. Učenci in učitelji udeleženi v izzive (v trajanju 5 mesecev) bodo združeni v multidisciplinarne in mednarodne ekipe. Glavni rezultat bo poročilo o reševanju posameznega izziva. To poročilo bodo vsi udeleženci pripravili v sodelovan in transnacionalen način. Reševanje izzivov bo ustvarilo odprto in dostopno dokumentacijo in gradivo. Glavna ideja projekta bi lahko delovala znotraj, ali bi se izvozila v druge programe, Erasmus+.
Glavni cilj projekta 'Resni izzivi za študente poklicnega izobraževanja in usposabljanja' (RC4VETs) je ustvariti realistične izzive, ki temeljijo na resničnem problemu / situaciji za študente in olajšati njihov prehod na trg dela. Te izzive bodo oblikovala resnična podjetja glede na njihove potrebe in jih bo delala ena ali več skupin študentov poklicnega usposabljanja iz različnih držav. Ena od glavnih značilnosti izzivov morala biti: multidisciplinarna. Kar pomeni, da je potrebno sodelovanje med študenti različnih študijskih programov.
Cilj RC4VETs je odpraviti vrzel, ki obstaja med teoretičnim in praktičnim znanjem, pridobljenim med usposabljanjem in študijem, ustvariti praktične izzive za študente v konkurenčnem okolju, ki prevladuje v profesionalnem svetu, in te izzive integrirati v delo naših učiteljev in izobraževalnh centrov.
Ciljne skupine RC4VET bodo študentje šestih izvajalcev poklicnega usposabljanja iz: Bolgarije, Italije, Grčije, Portugalske, Slovenije in Španije. Partnerstvo med drugim ponuja študij za IT, študij trgovine, poslovanja, administracije in turizma na stopnji ISCED 3 in 4.
Projekt: Erasmus+
Akcija: Izmenjava dobre prakse
Naziv: Real challenges for vet students
Slovenski naziv: Resni izzivi za študente poklicnega izobraževanja in usposabljanja
Kratica: RC4VETS
Številka projekta: 2020-1-ES01-KA202-082630
Trajanje: 36 mesecev
Začetek-konec: 11.10.2020 – 9.10.2023
Koordinator projekta:CIFP César Manrique, Public Vocational Training Institute, Av. Príncipes de España Santa Cruz de Tenerife, Španija
Spletna stran projekta: projects.rc4vets.eu/
- CIFP César Manrique, Public Vocational Training Institute - Španija
- DIEK Glyfada - Grčija
- Submeet incontrarsi per crescere - Italija
- Proandi Consultores Associados Lda - Portugalska
- BRCCI, Bulgarian Roumanian Chamber of Commerce and Industry - Bulgarija
- PCO - Poklicni Center Obala - Slovenija
20. - 26. november 2021
Póvoa de Varzim, Portugalska
Izziv D'GOSTAR
D'Gostar je ugledna restavracija in restavracija za s seboj pod vodstvom Global Cook, Lda. Ponuja prijeten nabor domačih kulinaričnih užitkov, navdahnjenih po tradicionalnih receptih. S poznejšimi širitvami na druge lokacije si je D'Gostar pridobil ugled zaradi svojih pristnih okusov in tople gostoljubnosti, zaradi česar je priljubljena izbira za tiste, ki iščejo okus pristne in čudovite kuhinje. Restavracija je v obdobju zaprtja doživela znatno zmanjšanje poslovanja v trgovini, kar je spodbudilo potrebo po strateški prilagoditvi. Kot odgovor na to se je D'Gostar lotil izziva in študentom zadal nalogo, da izboljšajo podobo podjetja in pritegnejo širšo bazo strank z razvojem celovitega komunikacijskega načrta.Med dejavnostmi "Learning Teaching Training Activities" (LTTA), ki so potekale v Póvoa de Varzim na Portugalskem, od 22. do 26. novembra 2021, so študenti različnih poklicnih področij, vključno s kuharstvom, slaščičarstvom, gostinstvom, trgovino, trgovino, ekonomijo, e-trženjem, e -trgovina in zdravstvo so sodelovali v izzivu, razdeljenem na različne naloge.
Prva naloga: Primarna naloga je bila izdelava komunikacijskega načrta za restavracijo D’Gostar. Študentje so oblikovali ključna sporočila, začrtali cilje in oblikovali strategije za krepitev podobe podjetja in doseganje novih ciljnih skupin.
Druga naloga: Študentje informatike so prevzeli skrb za oblikovanje spletne strani restavracije. Ta naloga je vključevala razmišljanje o zamislih, načrtovanje postavitve spletnega mesta in programiranje njegove strukture. Študenti so sodelovali s svojimi vrstniki, da bi ustvarili zanimivo vsebino, ki je natančno odražala ponudbo, vrednote in poslanstvo restavracije.
Tretja naloga: Dijaki so se poglobili tudi v področje digitalnega trženja in izdelali načrt digitalnega trženja, ki je bil usklajen s komercialnimi cilji restavracije D’Gostar. Ta naloga je od njih zahtevala, da prepoznajo trende spletnega trženja, orišejo strategije za spletno oglaševanje in promocijo, ustvarijo promocijski video in razmislijo o načinih, kako pritegniti stranke prek različnih digitalnih platform.
Četrta naloga: Študenti so sodelovali pri razvoju specializiranih receptov, ki so ustrezali različnim prehranskim zahtevam, vključno s celiakijo, protinskim artritisom in ketogeno dieto. Pripravili so recepte, ki so spoštovali nacionalno tradicijo in bili v skladu s temi prehranskimi omejitvami. Te recepte sta združila in jih spremenila v meni za D’Gostar, ki je bil sestavljen iz predjedi, glavne jedi in sladice.
14. - 18. marec 2022
Pescara, Italija
Načrt za krepitev poslovnega položaja v Pescari
Izziv ustvarjanja načrta za opolnomočenje podjetij v Pescari v Italiji je povezal študente iz Bolgarije, Italije, Grčije, Portugalske, Slovenije in Španije. Ti študenti prihajajo z različnih področij, vključno s turizmom, marketingom, IKT in mednarodno trgovino. S ciljem skupnega razvoja močnega in celovitega poslovnega načrta sta ta skupna prizadevanja olajšala dva ključna akterja v industriji, HTMG SRL in B-PLANS SRLS.
Hotel & Tourism Management – HTMG je dinamično MSP, specializirano za celovite turistične storitve. Odlikujejo jih temeljiti pregledi, pomoč pri zagonu in analiza SWOT. Njihovo strokovno znanje sega do upravljanja donosa, optimizacije HR in oblikovanja učinkovitih tržnih načrtov. Predvsem ponujajo podrobno načrtovanje dogodkov za očarljiva prizorišča, ki zajema analizo ozemlja in letovišč, tržne strategije, načrte za odnose z javnostmi in poglobljene študijske ture.
B-PLANS je namensko MSP, ki upravlja počitniške nastanitve in rezidence za turiste. Delujejo pod blagovno znamko "Downtown Accommodation" in nadzirajo prenočišča v Campobassu in Pescari. B-PLANS se aktivno ukvarja s promocijskimi aktivnostmi, aktivacijo kanalov in ustvarjanjem živahnih pobud za turiste. Organizirajo dogodke, sejme in kulturne programe za izboljšanje turistične ponudbe, skupaj s privlačnimi izkušnjami dobrodošlice in animacijskimi pobudami.
Med LTTA, ki je potekal med 14. in 18. marcem 2022, so študenti oblikovali majhne skupine in dobili nalogo, da izdelajo »mikro« poslovne načrte. Te načrte, ki so bili razviti z uporabo skupnih podatkov in formatov, je usmerjevalna skupina kasneje vključila v obsežen načrt opolnomočenja podjetij, ki naj bi se izvajal v Pescari.
23. - 28. oktober 2022
Izola, Slovenija
Izziv Parangal
Izziv PARANGAL je potekal v Izoli v Sloveniji z namenom, da se študenti preizkusijo v praktičnih izzivih. Pri projektu smo sodelovali z ALLF d.o.o., natančneje njihovo restavracijo Parangal. Parangal je dobro uveljavljena restavracija, ki je zaradi velikega obsega poslovanja naletela na razvojni zastoj. Projekt je bil usmerjen v revitalizacijo in nadgradnjo gostinskih storitev s poudarkom na več področjih.
Med 24. in 28. oktobrom 2022 je potekala aktivnost učenja, poučevanja in usposabljanja, v kateri so sodelovale različne partnerske institucije. Med tem dogodkom so študenti obiskali Parangal in se neposredno pogovarjali z vodjo restavracije in osebjem. Takrat so lahko pridobili globlje razumevanje potreb Parangala. Izziv, razdeljen v tri različne kategorije, je zajemal informatiko, gostinstvo in kulinariko ter management in marketing.
Prva naloga: Udeleženci so se osredotočili na posodobitev digitalne prisotnosti restavracije Parangal. S tem smo posodobili spletno stran restavracije, da bo vizualno bolj privlačna, uporabniku prijazna in v skladu s sodobnimi trendi oblikovanja. Poleg tega so študenti delali na ustvarjanju aktivne prisotnosti restavracije v družabnih medijih, kar je vključevalo načrtovanje načinov za vključitev strank in njihovo spodbujanje, da delijo svoje izkušnje na spletu. Drugi ključni vidik je bil razvoj spletnih menijev, ki so bili na voljo v različnih jezikih in so poskrbeli za različne mednarodne stranke, ki jih je restavracija pritegnila.
Druga naloga: Dijaki so predlagali ideje, ki bi pritegnile in očarale goste. To je vključevalo inovativne predjedi, prigrizke in možnosti pijač, ki so bile zasnovane tako, da pustijo nepozaben vtis. Poleg tega so udeleženci ustvarili strategije za izboljšanje kakovosti storitev, s čimer so zagotovili čudovito izkušnjo za nove in stranke, ki se vračajo. Na tem področju so študenti predlagali tudi kreativne možnosti menija, vključno s tistimi, ki so prilagojeni otrokom in so prilagojeni različnim prehranskim željam in alergijam.
Third task: Students in this worked on formulating a detailed plan for catering services, envisioning how the restaurant could expand its offerings beyond its physical location. Local promotion strategies were also a focal point, with students brainstorming ways to raise the restaurant's profile within the community. This task also provided a platform for participants to suggest general business improvements, fostering a holistic approach to the restaurant's growth and success.
Izziv PCO
Izziv je omogočil Poklicni center Obala (PCO), ugledna ustanova poklicnega izobraževanja na južnem Primorskem v Sloveniji. Center, ki je bil prvotno ustanovljen za zadovoljevanje povpraševanja po nacionalnih poklicnih kvalifikacijah, je nato razširil svoje področje delovanja na različna izobraževalna področja. Izziv, ki je zbral udeležence iz Bolgarije, Italije, Grčije, Portugalske, Slovenije in Španije, je študentom ponudil platformo za skupno spopadanje z izzivom PCO.
Executed between 24th and 28th of October 2022 in Isola, Slovenia, the challenge encompassed two distinct yet interconnected tasks. The primary objective was to reinvigorating PCO's online presence and devising an effective marketing strategy. These tasks were carefully designed to align with PCO's mission, the challenges it faced, and the objectives of the larger educational initiative.
Prva naloga: Ponovna oživitev spletne prisotnosti PCO je bila ključna zaradi vse večjega pomena digitalnih platform v sodobnem izobraževanju. Naloga je obravnavala ponovno aktivacijo neaktivne Facebook strani PCO. Njihove naloge so se razširile tudi na odločanje o revitalizaciji obstoječe strani ali vzpostavitvi nove. Ekipa je raziskala do tri dodatne platforme družbenih medijev, preko katerih bo PCO lahko učinkovito komuniciral svoje dejavnosti, dosežke in priložnosti širšemu občinstvu.
Druga naloga: Oblikovanje prilagojene marketinške strategije je obravnavalo specifično oviro, s katero se sooča PCO, kot je nepripravljenost odraslih v Sloveniji, da bi se vrnili, da bi dokončali srednješolsko izobraževanje. Odrasli pogosto oklevajo zaradi procesnih skrbi in družbenega dojemanja. Cilj je bil oblikovati domiselne strategije, ki poudarjajo prednosti resničnega sveta, individualni razvoj in priložnosti, povezane z nadaljnjim izobraževanjem, s čimer bi na koncu preoblikovali stališča in motivirali odrasle, da sprejmejo učenje. Ustvarjanje prepričljivega predstavitvenega videa je bil naslednji ključni korak v PCO Challengeu. To multimedijsko prizadevanje je skušalo zaokrožiti bistvo PCO in transformativni učinek, ki ga je imel na poklicno izobraževanje. S predstavitvijo dosežkov, poslanstva in prispevkov institucije je video poskušal pritegniti posameznike k poslanstvu PCO.
28. november - 2. december 2022
Atene, Grčija
Izziv FenChurch Faris
FenChurch Faris Ltd. deluje kot pooblaščeni posrednik Lloyd's Broker in se ponaša s 35-letnim s pecializiranim strokovnim znanjem. Odlikujejo se pri zavarovalnem in pozavarovalnem posredovanju, obvladovanju tveganj, svetovanju in reševanju škodnih primerov v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Podjetje skrbi za raznoliko paleto panog, tako posameznikom kot podjetjem. V okviru RC4VETs je FenChurch Faris Ltd. prispeval z oblikovanjem pragmatičnih izzivov, specifičnih za njihove potrebe.
Med dejavnostmi učenja, poučevanja in usposabljanja (LTTA), ki so potekale v Atenah v Grčiji, od 28. novembra do 2. decembra 2022, je FenChurch Faris Ltd. aktivno vključil študente iz Bolgarije, Italije, Grčije, Portugalske, Slovenije in Španije. S tem dogodkom je podjetje predstavilo vrsto natančno zasnovanih nalog. Te naloge so bile strateško zasnovane za obravnavo kritičnih vidikov poslovanja in rasti podjetja. Predstavljeni izzivi so bili naslednji:
Prva naloga: FenChurch Faris je za ohranitev svoje nedavne rasti in prodor na nove trge potreboval obsežen načrt trženja. Študenti so bili zadolženi za ustvarjanje in upravljanje strani družbenih medijev, ustvarjanje ustreznih in privlačnih objav, prilagajanje vsebine za različne oddelke podjetja, izboljšanje spletnega mesta z novimi razdelki, raziskovanje konkurentov in potencialnih partnerjev ter promocijo ugodnosti podjetja, kot so obroki.
Druga naloga: Ko se je podjetje širilo, je izbira pravih kandidatov, ki izpolnjujejo posebne zahteve, predstavljala izziv. Študenti so imeli nalogo opredeliti želene mehke in trde veščine, oblikovati učinkovite oglase za zaposlovanje, razviti orodja ali procese za ocenjevanje življenjepisov in predstaviti pozitivno delovno okolje za privabljanje potencialnih kandidatov.
Tretja naloga: Eden od ciljev FenChurch Faris je bil izboljšati fizično zdravje zaposlenih in splošno dobro počutje s programom dobrega počutja. Študenti so bili zadolženi za razmišljanje o možnostih zdravih prigrizkov ob upoštevanju prehranskih omejitev, ustvarjanju inovativnih predlogov za obroke in jedilnike v okviru prehranskih omejitev ter raziskovanju strategij za izboljšanje splošnega dobrega počutja zaposlenih.
23. - 27. januar 2023
Santa Cruz de Tenerife, Španija
Kulinarične povezave: Izdelava celostne marketinške strategije za izziv HECANSA
Izziv je vodil HECANSA (Hotel Escuela de Canarias), javno podjetje v lasti vlade Kanarskih otokov. HECANSA ponuja poklicno usposabljanje na različnih področjih gostinstva, vključno s hotelirstvom, gastronomijo in turizmom. Zagotavlja tudi svetovalne storitve za povečanje poslovne konkurenčnosti, izvaja raziskovalne projekte in omogoča programe mednarodne izmenjave za študente.
The challenge brought together students from Bulgaria, Italy, Greece, Portugal, Slovenia, and Spain to tackle real business cases. During the LTTA’s which took place from 23rd to 27th January of 2023 in Santa Cruz de Tenerife, Spain, participants undertook a comprehensive set of tasks aimed at HECANSA's focusing on improvement of corporate identity manual, competitor analysis, designing a marketing campaign, and proposing recipes from the partners' countries that can be included in the restaurant's menu.
Prva naloga: Študenti iz različnih disciplin, vključno s podjetništvom, trgovino in digitalnim trženjem, so si prizadevali izboljšati identiteto blagovne znamke HECANSA. Predlagali so preoblikovanje logotipa, raziskovali možnosti barvne palete in razmišljali o kreativnih idejah za blago.
Druga naloga: Druga skupina študentov se je osredotočila na analizo konkurentov HECANSA v sektorju usposabljanja. Identificirali so potencialne tekmece, ocenili njihove prednosti in slabosti ter oblikovali strategije za krepitev edinstvenih prodajnih prednosti HECANSA.
Tretja naloga: Študenti, specializirani za marketing in publiciteto, so razvili inovativne marketinške kampanje za različne vrste dogodkov. Te akcije so bile prilagojene posebnim scenarijem, kot so kosila v podjetju, krstna praznovanja in poroke, s poudarkom na ponudbi HECANSA.
Četrta naloga: Dijaki so raziskovali tradicionalne recepte iz svojih partnerskih držav in integrirali lokalne izdelke s Kanarskih otokov. Njihov cilj je bil predlagati jedi, ki bi obogatile meni restavracije HECANSA in se uskladile s kulinarično ponudbo.
Skozi projekt so udeleženci mednarodno sodelovali, pri čemer so izkoristili svoja različna znanja in znanja. Z zagotavljanjem praktičnih rešitev za izzive HECANSA so študentje pridobili praktične izkušnje pri medkulturnem timskem delu, vodenju projektov in kreativnem reševanju problemov. Projekt je pokazal vrednost poklicnega usposabljanja pri pripravi dijakov na resnične izzive in priložnosti v gostinstvu in drugod.
27. - 31. marec 2023
Ruse, Bolgarija
Izziv Odnesite torto na... Luno
Izziv Odnesite torto na….Luno je v mestu Ruse v Bolgariji postavila kavarna in slaščičarna Julina. Ustanova je znana po svojih ročno izdelanih tortah, ki poskrbijo za različne priložnosti. Ekipa slaščičarne nenehno razvija nove recepture, da bi zadovoljila stalne potrebe svojih strank po zdravih sestavinah, ki ne povzročajo alergij.
LTTA je potekala od 27.3. - 31.3.2023 in je zajela študente različnih profilov. Udeleženci, ki predstavljajo različne profile, kot so gostinstvo, oblikovanje izdelkov, kulinarična proizvodnja, enogastronomija in trženje, sodelujejo pri reševanju specifičnih nalog, katerih cilj je izboljšati Julinino ponudbo. Glavne potrebe, ki jih je identificirala Julina, vključujejo zahtevo po raznoliki in posebej oblikovani embalaži za posamezne torte, ki ustreza željam kupcev, povezanih z zdravjem. Poleg tega, ker slaščičarna deluje s Facebook stranjo, je treba povečati spletno prisotnost z razvojem namenske spletne strani za boljše sodelovanje s strankami.
Prva naloga: Slaščičarna Julian ponuja torte v različnih nekonvencionalnih oblikah. V skladu s tem se prva naloga osredotoča na raziskovanje različnih možnosti pakiranja za torte. To vključuje izvajanje poglobljenih raziskav za prepoznavanje standardnih in nekonvencionalnih oblik embalaže. Potrebni sta bili dve vrsti embalaže, embalaža tipa flexy, za dvoslojno ali troslojno torto; in popolnoma prozorno embalažo za standardne torte. Udeleženci sodelujejo pri razumevanju posebnih zahtev za različne vrste in velikosti tort. Ocenjujejo materiale, oblike in dizajne, ki zagotavljajo, da torte ostanejo vizualno privlačne, hkrati pa so varno zapakirane za dostavo.
Second task: Even though Julina is an established and successful restaurant they still operate only though their Facebook page. Henceforth, in order to establish strong and engaging online presence students were tasked with creating proposals for the website development.
Tretja naloga: Stalne potrebe stranke Julinas so zdrave alternative tortam. Te torte bi morale zadostiti različnim zdravstvenim zahtevam svojih strank. V skladu s tem so bili študentje zadolženi za razvoj zdravih jedilnikov in receptov za izdelek Julinas; ki bi bilo primerno za diabetike, vegetarijance ali ljudi, ki samo iščejo zdrave dobrote, kot je Keto gelato oz. zelenjavna torta.
Ta projekt je financiran s podporo Evropske komisije. Ta publikacija [sporočilo] odraža samo stališča avtorja in Komisija ne more biti odgovorna za kakršno koli uporabo informacij, ki jih vsebuje.
EURIBOR
EURIBOR
Spodbujanje trajnostnih ukrepov za opolnomočenje ranljivih skupin mladih žensk
Iceland, Liechtenstein and Norway preko EEA and Norway Grants sklad za Youth Employmen
Projekt "EURIBOR: Spodbujanje trajnostnih ukrepov za opolnomočenje ranljivih skupin mladih žensk" je namenjen ženskam, starim od 24 do 29 let, ki niso zaposlene, se ne izobražujejo ali usposabljajo in so v ranljivem položaju: dolgotrajno brezposelne, migrantke ali pripadnice manjšin, živijo v majhnih mestih ali na podeželju, matere z družinskimi obveznostmi.
Z nadnacionalnim in regionalnim sodelovanjem projektnih partnerjev z ustreznimi lokalnimi zainteresiranimi stranmi, s programi zaposljivosti, ki vključujejo usposabljanja na delovnem mestu, spletne tečaje in spletne podjetniške programe, dopolnjene z mentorstvom, bo EURIBOR izboljšal zaposlitveni položaj mladih žensk, povečal število žensk z izkušnjo socialne vključenosti in okrepil nadnacionalno sodelovanje pri vprašanjih trga dela.
V programe ERURIBOR bo vključenih 380 ranljivih žensk iz ciljnih regij.
Rezultati projekta temeljijo na:
- Prenos znanja in izkušenj
- nadnacionalno in lokalno sodelovanje več deležnikov s podjetji, lokalnimi organizacijami in uradniki za informiranje
- premagovanje ovir za udeležbo in strategije ozaveščanja, ki delujejo za ranljive mlade ženske
- celostna podpora mobilne ekipe, ki vključuje psihološko podporo, socialne storitve in svetovanje na področju dela
- Programi zaposljivosti, sestavljeni iz usposabljanja na delovnem mestu v netradicionalnih poklicih in izobraževanja za vstopna delovna mesta, ki obravnavajo v prihodnost usmerjena delovna mesta v ponudbe usposabljanja in ponujajo mladim ženskam možnosti za delo prek spleta od doma
- programi samozaposljivosti ali spletnega podjetništva
-
Okrepljeno nadnacionalno sodelovanje na področju trga dela
- Do konca projekta (2023) v projektih transnacionalnega sodelovanja sodeluje 12 upravičenih subjektov iz držav članic EU
- Do konca projekta (2023) se bo raven zaupanja med subjekti, ki sodelujejo v konzorciju, povečala na največ 5 točk
- Do konca projekta (2023) bo 90 % vključenih posameznikov uporabljalo znanje, pridobljeno v transnacionalnih konzorcijih.
-
Izboljšanje zaposlitvenega položaja NEETs/ciljne skupine
- Najmanj 12 ustvarjenih delovnih mest
- Vsaj 275 oseb iz ciljne skupine vključenih v aktivno iskanje zaposlitve
- Vsaj 110 oseb iz ciljne skupine v procesu ustanavljanja lastnega podjetja
-
Večje število NEETs/ciljne skupine, ki se soočajo s socialno vključenostjo
- Vsaj 275 oseb iz ciljne skupine, vključenih v vključujoče dejavnosti (npr. usposabljanje in učenje na delovnem mestu)
- Vsaj 70 % ciljne skupine, ki doživlja socialno vključenost, ki se kaže v opolnomočenju in/ali socialni vključenosti
Projekt: EURIBOR
Naziv: Promoting sustainable actions for empowerment of vulnuable groups of youth women
Slovenski naziv: Spodbujanje trajnostnih ukrepov za opolnomočenje ranljivih skupin mladih žensk
Trajanje: 27 mesecev
Začetek-konec: 1.11.2021 – 31.1.2024
Koordinator projekta: Formac Sp. z o.o. S.K.A
Spletna stran projekta: V izdelavi
- Formac Sp. z o.o. S.K.A
- Agency for Regional and Economic Development
- PCO - Poklicni Center Obala
- State Enterprise "Bulgarian German Center for Vocational Training"
- The Nationwide Convent of Employment Agencies - OKAP
- HERMES Corporation LTD
- REATTIVA - Regione Europa Attiva
- Institute of the Brothers of the Christian Schools - La Salle Andalusia
- ÖJAB
- Bildungswerk der Sächsischen Wirtschaft gGmbH - BSW
Projekt "EURIBOR: Promoviranje trajnostnih dejavnosti za krepitev ranljivih skupin mladih žensk" financirajo Islandija, Lihtenštajn in Norveška iz Sklada EGP in Norveškega finančnega mehanizma za zaposlovanje mladih.
The project "EURIBOR: Promoting sustainable actions for empowerment of vulnerable groups of youth women" is funded by Iceland, Liechtenstein and Norway through the EEA and Norway Grants Fund for Youth Employment